Een trainingsschema voor de marathon met uitloopgarantie?
Loop gegagarandeerd de marathon uit! 123-Marathonschema!
40% korting met de code Marathon2020

zaterdag 25 januari 2020

Henschotermeer Games - Winter Editie

Woudenberg (UT)

1 km - 2 km - 10 km

Een professioneel trainingsschema? Download hier!

Organisator? Klik hier!

Makkelijker en comfortabel hardlopen met warme spieren?
Zorg goed voor jezelf en je spieren, Ontdek hoe ook jij warme spieren hebt in de kou!
Lees hier 3 tips voor hardlopen in de kou.

De Henschotermeer Games wintereditie van 2020 vindt plaats op zaterdag 25 januari. Bij de Henschotermeer Games kunnen de deelnemers meedoen aan de Run Bike Run, de KidsCross en 10km cross (hardlopen, onverhard). Sporten in een prachtige omgeving en een intieme sfeer!

Score nu jouw startbewijs voor 1 januari 2020, en profiteer van de earlybird actie. Doe mee aan een van de gezelligste sportevenementen van het jaar!

HMG - Winter Editie bestaat uit de volgende onderdelen:
Korte-Cross-Run Bike-Run (2,2 km lopen, 10 km fietsen, 1,5 km lopen; vanaf 8 jaar; deze afstand kun je individueel afleggen of in een duo waarbij de een loopt en de ander fiets)
Lange-Cross-Run-Bike-Run (4,4 km lopen, 18 km fietsen, 2,2 km lopen; vanaf 16 jaar; deze afstand kun je individueel afleggen of in een duo waarbij de een loopt en de ander fiets)

Kids-Trail-Cross (1,5 km hardlopen onverhard; 4 t/m 12 jaar)
Korte-Trail-Cross (2,2km hardlopen onverhard; vanaf 8 jaar)
Lange-Trail-Cross (10,5km hardlopen onverhard; vanaf 14 jaar)



Ga naar de website van dit evenement.

TIP Download hier een professioneel trainingsschema voor het loopevenement Henschotermeer Games - Winter Editie

Op de inschrijfpagina een overzicht met hardloopevenementen waarvoor kan worden ingeschreven.
De uitslagen zijn zichtbaar via de uitslagenpagina.

Meer hardloopevenementen in en rondom in Woudenberg (UT).


Train slimmer, leuker en effectiever voor het loopevenement Henschotermeer Games - Winter Editie.
Kijk hoe je lichter, slimmer en leuker traint en betere hardlooppresaties kunt realiseren en blessures kunt voorkomen:
Er zijn meer dan 70 Nederlandse records behaald met deze methode! Ook uitstekend voor beginnende hardlopers! Lees verder over het Duurloopmisverstand
Onjuistheden? Geef ze door!