Een trainingsschema voor de marathon met uitloopgarantie?
Loop gegagarandeerd de marathon uit! 123-Marathonschema!

maandag 30 december 2019

Familie DonderRun

Soest (UT)

1,3 km - 2,6 km - 3,9 km

Een professioneel trainingsschema? Download hier!

Organisator? Klik hier!

Makkelijker en comfortabel hardlopen met warme spieren?
Zorg goed voor jezelf en je spieren, Ontdek hoe ook jij warme spieren hebt in de kou!
Lees hier 3 tips voor hardlopen in de kou.

In de avond van 30 december, wordt de Vaarderhoogt Sylvester by Night georganiseerd. Deze Vaarderhoogt Sylvester by Night staat volledig in het teken van licht, sfeer, plezier en beleving. Een recreatieve loop dus die daarom géén wedstrijdelement kent. De run bestaat uit twee verschillende onderdelen:

De Familie DonderRun (1 rondje), starttijd 19:00 uur
De Sylvester by Night Run (1-3 rondjes), starttijd 19:30 uur
De Familie DonderRun is gericht op scholieren van tussen de 7 en 15 jaar die samen met vader/moeder/opa of oma 1 ronde van zo’n 1.300 meter lopen!

De Sylvester by Night Run is voor 12+ en volwassenen. Bij deze run loop je 1, 2 of 3 ronden, bij elkaar tussen de 1.300 en 3.900 meter (afhankelijk van je eigen wens en kunnen).

Dit allemaal in een bijzonder verlicht stuk duin en bos. Op meerdere manieren zal je op het parcours worden verrast. Na afloop is er ook een super gezellig feest midden in de duinen, waar je na je deelname nog flink kan nagenieten. Meedoen is een beleving om nooit te vergeten én een prachtige manier om het nieuwe jaar in te gaan.

Ga naar de website van dit evenement.

TIP Download hier een professioneel trainingsschema voor het loopevenement Familie DonderRun

Op de inschrijfpagina een overzicht met hardloopevenementen waarvoor kan worden ingeschreven.
De uitslagen zijn zichtbaar via de uitslagenpagina.

Hardlopen in Soest (UT)? Hier vind je nog meer hardloopevenementen in en rondom Soest (UT).


Train slimmer, leuker en effectiever voor het loopevenement Familie DonderRun.
Kijk hoe je lichter, slimmer en leuker traint en betere hardlooppresaties kunt realiseren en blessures kunt voorkomen:
Er zijn meer dan 70 Nederlandse records behaald met deze methode! Ook uitstekend voor beginnende hardlopers! Lees verder over het Duurloopmisverstand
Onjuistheden? Geef ze door!