zondag 23 januari 2011

Zac Freudenburg Cross

Groningen (GR)

0,8 km - 1,4 km - 1,8 km - 2,8 km - 4,2 km - 5,6 km - 8,4 km

Een professioneel trainingsschema? Download hier!


Meld de volgende editie van deze loop aan!


Compressiekousen

Compressiekousen geven jou als hardloper extra stabiliteit en een verbeterde bloedcirculatie en daardoor betere hardloopprestaties, meer comfort en een sneller herstel. Lees verder...

Let op: Het loopevenement Zac Freudenburg Cross is inmiddels verlopen.

Het programma

Tijd Afstand Categorie
12.30 1400m Meisjes Junioren D
12.45 1400m jongens Junioren D
13.00 1800m Meisjes Junioren C
13.15 1800m Jongens Junioren C
13.30 800m G-sporters
13.45 2800m Vrouwen korte cross
14.10 2800m Mannen korte cross
14.30 4200m Meisjes Junioren A en B
5600m Vrouwen lange cross
15.10 4200m Jongens Junioren A en B
5600m Mannen Neo-senioren (

Ga naar de website van dit evenement.
Train slimmer, leuker en effectiever voor het loopevenement Zac Freudenburg Cross.
Kijk hoe je lichter, slimmer en leuker traint en betere hardlooppresaties kunt realiseren en blessures kunt voorkomen:

Er zijn meer dan 70 Nederlandse records behaald met deze methode! Ook uitstekend voor beginnende hardlopers! Lees verder over het Duurloopmisverstand

"Ik train sinds februari dit jaar strikt volgens de methode uit het boek. Geen langzame duurlopen meer. Alleen souplesse intervallen en wisselduurlopen d2 en d3. Resultaat Pr op de 10 km, halve marathon en de 10 engelse mijl. En dat in 4 wedstrijden!!!! Klaas bedankt!!!"
Jos Verdaasdonk op Facebook - lees hier verder (inloggen op FB)
De uitslagen van het loopevenement Zac Freudenburg Cross zijn hier te vinden.
Indien beschikbaar via Uitslagen.nl.
Bent u de organisator of een oplettende hardlezer en klopt de informatie niet? Geef hier een wijziging of aanvulling door voor het loopevenement Zac Freudenburg Cross.